Vill ha vår nuuuu

Längtar massa till våren, vill ha sol och lite värme, slippa detta tråkiga vinterväder. Tänk vad skönt att kunna gå ut och powerwalka eller jogga/spinga i ett härligt vår väder...Eller kunna sitta ute någonstanns och plugga så man slipper sitta inne hela dagarna...Jag skall vara en riktig optimist och tro på att våren är precis bakom hörnet =)

Idag blir det att plugga en massa, läsa klart min bok vilket är ca 90sidor..puuhh..men det skall man väl klara, får läsa tills ögonen går i kors hehe..alltså blir det en lugn lördag men man måste ju göra sånt här, vill ju inte komma efter helt för då bli man bara mer stressad och det är inte bra..Har föresten köpt några såna där relax skivor typ för meditation.yoga, osv så ska se om man slappnar av mer för det kan jag verkligen behöva, berättar senare om det funkar =).
Sen annars idag blir det nog en promenad med pappa och bittan, kan vara väldigt skönt att komma ut och få lite frisk luft så man orkar plugga hela dagen...

Nu skall jag försöka hinna läsa lite innan dom ringer tillbaka och säger att dom är klara..
Ha en bra dag alla...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0