Vilken skillnad!!

Idag har jag avrit och kört med min nya bilskolelärare på den nya skolan och vilken skillnad mot min gammla, som dag och natt juh...Hon var hur bra som helst förklarar mycket osv..väldigt lugn och snäll så känns jätte skönt, det skall nog gå bra =)
Fick massa ny information som ingen sagt till mig tidigare, saker som min gammla bilskolelärare aldrig nämnt...massa basicsaker..kan ni fatta?? helt sjukt, tur att inte har kvar sin skola så fler människor hamnade där...Han var en sån idiot!!

Annars idag har jag dammsugit lite, skall strax i väg på en kvällsseminarium om colombia, det skall bli intressant att lyssna på =) Imorgon är det start för den nya kursen vi börjar tydligen nio inte tio som jag trodde,så tack Johanna för att du sa det. Vi kommer tydligen alltid börja nio under denna kursen...puuuh då måste jag gå upp kl halv sju..usch inget roligt när man är en morgontrött människa, helst vill jag sova till nio iallafall men men thats life..har ju inte föreläsning alla dagar så får sova lite längre de andra dagarna...

Vad man luras av vädret idag...ser ju helt underbart ut men när jag kom ut i morse var det gör kallt...brrr...

Oj vad klockan går, skall fixa iordning det sista skall ju gå och slänga lite skräp också( sånt som sorteras) och det kan ju ta ett litet tag...men ha en fortsatt trevlig dag alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0