Usch,fy och blää

Idag känner jag mig inte så bra är snorig,tjock i huvudet eller hur man skall säga,konstig i halsen och seg i kroppen. Vill inte bli sjuk nu =( har inte tid och jag skulle ju börja träna på det nya stället jag hittat denna veckan..såå typiskt!!!
Idag på föreläsningen blev det riktigt segt mot slutet eftersom jag då inte mår så bra,kändes nästan som att jag skulle somna ett tag men jag klarade mig igenom de tre timmarna...
Skulle ju på möte med Rädda Barnen idag men får ju hoppa över det med,känns jätte tråkigt men vad skall man göra..Det är ju riksstämma på lördag och jag skall vara ett av ombuden för Partille lokalförening så hoppas verkligen att jag kan gå på det..Aldrig varit med på det förut så det skulle vara spännande...

Man undrar ju verkligen vem som har saboterat all denna kyckling nu har dom tydligen hittat mer glas i färskkyckling denna gången..stora idioter är iallafall dom som gjort det för det kan ju sluta riktigt illa om nån får glas i munnen..Förstår inte vad det tjänar till att göra något sånt här??
Mer om det nya fynder kan ni läsa här

Nu skall jag vila mig,känner mig helt slut...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist att du mår dåligt =( Sjukt der där med glaset!! Njaa, tror jag hoppar att messa honom :p Var på ett visst fik idag och där blev vi bjudna på fika :p Hörs på msn! Krya på dig gummsielumsan! Puss o kram

2009-03-30 @ 16:42:35
Postat av: Kalina

Jag glömde att skriva mitt namn i förra inlägget ;)

2009-03-30 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0