Tenta time..

Då har vi fått våran första hemtenta och det är nog med blandade känslor som man tar emot den..Nu sitter och försöker förstå frågorna och vad lärarna vill ha ut av det..Det är ju svårt nu eftersom det är första gången man gör en men det skall nog gå och få ihop till slut...hoppas jag iallafall hehe..Lite typiskt bara att man skall iväg i helgen, brorsan fyller ju år så självklart vill man vara med där men inte så bra att det förvsinner en del tid men man får kämpa extra dessa dagar innan och efter helgen så skall det väl lösa sig...

Annars idag så har vi haft sammanfattning av kursen, kan inte riktigt fatta att den redan är slut. Det har gått så otroligt fort...Men varit väldigt intressant...
Och så har jag köpt lite hårfärg idag, skall färga håret imorgon så får se hur det blir..spännande =)
Ikväll skall jag iväg till kontiki en killkompis spelar där..Så först skall jag träffa fanny och äta lite sen skall vi iväg. Skall bli skoj aldrig sätt honom spela live...

Aja ska sätta fast nu med hemtentan och se om jag kan klura ut vad dom är ute efter...
Ha en fortsatt trevlig dag alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0