Söndag igen då..

Jösses var veckona går fort. Nu har vi snart läst klart våran första kurs. På onsdag kommer hemtentan, skall både bli spännande och är lite nervöst. hur det kommer se ut och hur man skall göra osv...
Idag har jag hittils pluggat, läst klart båda artiklarna inför morgondagens föreläsning så det känns väldigt skönt. Den ena texten var på svenska och det kändes faktiskt jätte konstigt att läsa på svenska, svårt att förklara men hittills har ju all litteratur varit på engelska, inget på svenska så därför kändes det väldigt konstigt...
Om en stund skall jag ut och övningsköra lite, pappa skall ringa när han är klar...Så det blev faktiskt övningskörning två gånger denna veckan så det var ju bra =)
Får se hur jag gör imorgon om jag går till bilskolan eller om jag ringer dom beror lite på när dom har lunch osv eftersom vi slutar tolv...

Aja skall fixa lite hemma innan jag skall iväg...See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0