Solen är underbar =)

Imorse gick jag upp klockan typ tio över åtta, alla andra låg och sov och jag gick upp för plugga...fick klart en till av frågorna på hemtentan så det känns skönt =) Har kommit typ halvvägs på trejde från så inte så jätte mycket kvar..yeeey..Men man har ju självklart lämnat det svåraste till sist hehe...
Sen när de andra vaknat åt vi frukost och sedan blev det långpromenad i det sköna vädret vi gick i typ 1h 20min..gött =)
När vi väl kom hem så blev det fika på balkongen och nu sitter vi och väntar på alla andra för ikväll skall vi fira brorsan...

Men skall vara lite social, får skriva mer när jag kommer hem..ha en nice lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0