Skövde here I come

Idag bär det av till Skövde för att fira brorsan. Skall bli kul att träffa alla =)
Innan idag har jag gått min morgonpromenad och vart och pratat med dom på bellbox eftersom hårfärgen jag hade knappt tog något. Sen sa hon att den hårfärgen jag vill ha kan vara svårt att få hemma så hon rekomenderade att jag gick till en frisör, eller så kunde jag prova en hårfärg som kostade typ 170 kronor och det kände jag inte för att lägga ut om risken finns att det inte blir bra ändå. Så jag frågade henne vad det kostade att färga håret hos dom..då sa hon: jaa eftersom du har lite längre hår måste vi göra ett tillägg på 100kronor så det blir 815kronor..och jag tänkte bara herregud, sååå jävla mycket för att endast färga håret, sa lite snällt att jag skulle fundera på det sen ringde jag min moster som är frisör och frågade om hon kunde hjälpa mig så skall dit på tisdag hoppas det blir bra då...
Annars nu så sitter jag med den där jäkla hemtentan, det är inte lätt alltså, frågorna är svåra för det är svar på dom som alla kan tolka på olika sätt man vet inte riktigt vad dom vill ha för svar..suttit och pratat med min klasskompis johanna flera gånger och vi är väl båda typ lika förvirrade..men aja det är väl bara att göra sitt bästa och skriva det man tror och hoppas dom tycker det är okej...

hepp ojoj vad klockan går, måste plugga lite till, kasta i mig något att äta sen kommer pappa och bittan om typ en timma..puuhh stress o stress...

Blir väl lite dålig uppdatering nu när jag är borta. men hoppas ni får en trevlig helg alla, det skall jag ha =)

Kommentarer
Postat av: helen

Hej Marina!



Jag sitter och googlar Veiled Sentiments och hamnade på din blogg! haha, vi går i samma klass!

jag sitter också med tentan och river mitt hår. är klar med första frågan och håller på med andra nu, ...fruktansvärt :)



men men, som sagt - det är bara att göra det bästa man kan.

Lycka till! :)

2009-03-20 @ 16:27:25
URL: http://helenseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0