Sköööönt =)

Idag blev det en lång och härlig skogspromenad med pappa och bittan, vi gick i lite mer än en timma. Älskar att gå och springa i skogen(spåren som finns där). Synd att man inte bor närmare en skog, nere hos mig är det mest asfalt och byggnader, går där på vardagarna men gillar egentligen inte det, mycket skönare och mer avkopplande att gå i naturen..
Sen blev den även lite körning och det gick rätt bra, några få missar så men det kommer väl tillslut =)

Usch nu sitter jag och försöker läsa klart den där boken, känns konstigt för den är ändå rätt lättläst och väldigt bra men den tar aldrig slut haha, känns lite pressat eftersom imorgon skall man börja läsa inför måndagens förelänsing,min hjärna kanske har fått så mycket information den sista tiden och därför det går långsamare nu hehehe..

Hepp nu får jag sätta fart och läsa vidare..
Ha en trevlig lördagkväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0