Sånt härligt väder =)

Idag har det varit sånt härligt väder...soooool =) Så himla skönt när den tittar fram man blir så glad. Idag har jag haft föreläsning på förmiddagen, den handlade till mesta del om Palestina och konflikten där nere, det var väldigt intressant. Det var en gästföreläsare som gjort sitt fältarbete där nere och därmed fått ett inne från perspektiv på det hela.
Sen som vanligt på onsdagar var det promenad genom stan med Johanna, lika trevligt som vanligt =) Sen bar det hemåt för att få lite mat i magen och sedan plugga en stund. Vid fem ringde pappa och då var det dags för lite övningskörning och det gick rätt bra tror jag =) Vi övade lite fickparkering och i slutet kom jag in väldigt bra och fick en bra parkering =)
Ska snart även börja köra på bilskolan igen, fast inte den som jag hade tidigare utan en i stan som har gott rykte om sig...Så hoppas jag klara av att lära mig allt så jag snart kan köra upp...

Min lilla kissemisse älskling Casper är inne i sin spyperiod igen men hoppas han mår bättre igen, blir ju den vanliga kuren. Men man blir lika orolig varje gång...

Nu skall jag läsa lite till innan Greys anatomy börjar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0