Såå underbart det är ute =)

O så måste man sitta inne hela dagen typ..sitter och jobbar på min hemtenta, har gjort klart en fråga någorlunda den behöver väl finputsas lite sen. Och nu försöker jag få ihop hur jag skall få fram svaret på de andra..puuhh..
Imorse var jag ut på min morgonrunda som vanligt innan frukost, hur skönt som helst =) Men imorse blev jag irriterad när jag gick förbi rastplatsen som är precis när man kommer in i Partille..faan va skit folk slänger, ligger massa i dikena där som blöjor,avgassystem,matta,kudde...aa you name it!! Hur sjutton kan folk med att slänga saker så och förstöra vår natur, blir så arg!! Och idag när jag gick förbo hade någon dumpat ett sånt där stor olijefat ni vet med okänt innehåll och det skumma var, jag går ju förbi där två gånger för går bort en bit o sen vänder, så andra gången när jag kom så var det två till oljefat där?? alltså har dom dumpat två till under de 10minuter jag var borta..mitt på ljusa dagen o när jag gick förbi var det fler bilar där..såg inte dom något eller bryr dom sig inte?? Undrar vad man skall göra när man ser sånt i naturen,skall man ringa nån?? Arg blir man iallafall..Skärpning människor!!!

Sen lite senare cyklade jag och handlade och fick lite mer luft =) Men resten av dagen spenderas inne för att komma någon vart med tentan =)

Nu är pluggpausen slut..see yaa..njut av det härliga vårvädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0