Rädda barnen dagen..

Idag har jag stått med Rädda barnen och informerat folk om RB och delat ut information och sålt våfflor..Det var hur kul som helst, älskar att göra sånt här, ville nästan inte gå därifrån hehe. På måndag skall jag på möte med RB igen fast denna gången prata om Sagåsen, vill åka dit ut och leka med barnen.Sagåsen är första anhalten för flyktingar. Efter jag stått min tid med RB träffade jag en gammal barndomskompis som heter Pauline, var grymt kul att träffa henne igen. Så tack för idag och hoppas verkligen vi fortsätter hålla kontakten, det vill iallafall jag =)
Efter fikat med Pauline åkte jag hem till pappa och bittan och fik lite mat och umgicks lite...

Igår var det introduktion på den nya kursen,blev lite repidition för oss som läst kursen innan men repitition är ju alltid bra =) Sen åkte jag hem till min kusin Petra och lille Dag, vi fikade lite och så,det var mysigt. På kvällen treäffade jag Sami vi tog en cider och åt lite, var skoj o träffa henne igen va ju ett tag sen nu...tiden går ju så fort...

Nu skall jag slappa lite...Sov gott den och dröm söta drömmar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0