Monday today..

Idag började dagen med första delen av riskutbildningen, det var en blandning av teorin man har haft och handledarkursen och lite annat, kan till viss del förstå att dom har den men tycker inte det hade behövt vara så dyrt..Sen när det var slut åkte jag hem för att fortsätta med hemtentan blev klar med en tredje fråga så nu är det bara en kvar, lämnat den jobbigaste till sist hehe..men den skall väl lösas den med..har ju morgon dagen på mig också...Imorgon skall jag även upp till min moster för att bättra min hårfärg(blev ju inte bra sist när jag gjorde det själv) så hoppas hon kan fixa det så jag blir nöjd =) Min kusin och kusinbarn skulle även vara där, kul att träffa dom =)

Det var en trafikolycka här idag, på motorvägen man kunde se lite av det från mitt fönster, det vara tydligen 5-6 bilar inblandade, när jag cyklade förbi för att ta mig till bussen såg jag två bilar och dom var helt kvadade i fronten..så hemskt sånt där...

Nu skall jag titta på lite nyheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0