Känner mig duktig..

Idag hade vi en föreläsning om boken vi läser, vilket var intressant. Skönt att ha såna föreläsningar så man kan anteckna lite vad läraren säger om boken så man eventuellt kan använda en del av det när man själv skriver. Men denna gången känns det ännu svårare att skriva, känns som man har lite mer press på sig nu, har ju fått godkänt på dom andra vilket känns väldigt skönt då det är ens första kurs på universitetet. Men känns som man inte riktigt kommit underfull med hur man skall skriva för att få lite mer poäng, inte riktigt listat ut vad dom vill ha..men hoppas även denn blir godkänd..
Har iallafall idag läst över 40 sidor på typ 2,5h timma vilket känns skönt, tänkte läsa lite till när jag skrivit klart här. Boken är väldigt bra och känns mer lättläst än de andra böckerna, sättet han skriver på, det känns lite mer skönlitterärt...

Imorgon skall jag träffa studievägledaren,blev ju inget förra veckan då han blev magsjuk. Så hoppas han kan ge mig bra tips inför min resterande studietid.

Nu skall jag läsa lite innan Greys Anatomy börjar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0