Jäkla skit väder...

Idag har man inte lust med något känns det som, jätte tråkigt väder, det snöar typ blötsnö så man blir alldeles våt när man går ute. Dagen började iallafall bra, va duktig och läste nästan en hel artikel (ca 6sidor) innan föreläsningen. Och idag hade vi en gäst föreläsare som hade gjort en fältarbete i senegal om kvinnlig omskärlese, vilket var hur intressant som helst, tror det var den intressantaste föreläsningen vi har haft hittills, tycker jag och det beror väl på att det ligger inom mitt faktiska intresseområde..
Efter föreläsningen tog jag mig fram dyngesur till bergakungen för att hämta ut två gratisbiljetter till filmen Slumdog millionarie och får då reda på att dom redan var slut..men hallå, har folk inga jobb eller sånt att passa, jag kom ju dit strax innan ett och bergakungen öppnar elva..sååå typiskt, min vanliha otur men antagligen gick dom så fort eftersom filmen fått så många oscars..aja får väl se den vid ett senare tillfälle har ju som tur är två biochekar att använda =)

Igår orkade jag inte skriva här då jag var helt slut när jag kom hem...

Aja nu skall jag försöka plugga lite, återkommer senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0