Fått en del gjort...

Idag har jag fått en del gjort. Först var jag ute och power walka innan frukost, hur skönt som helst och solen sken..yeeey =)
Sen har jag skrivit klart min uppgift som skall lämnas in i morgon och cyklat och skrivit ut den på biblioteket och sen har jag läst klart en artikel på ca 10 sidor. Nu är klockan typ halv fem så skall nog hinna läsa någon artikel till innan jag tar det lite lungt ikväll...Så känner mig duktig idag =)

Verkar som folk är super upptagna nu förtiden, i för sig är jag väl ofta det själv när man har så grymt mycket i skolan. Men så känner jag för att gå på bio på fredag men inte en enda kotte verkar ju kunna =( lite trist men men får väl se om man lyckas hitta nån som kan tillslut...Men på onsdag nästa vecka skall jag iallafall ut en liten sväng och se när en killkompis spelar på ett ute ställe här så det skall bli kul..

Nu skall jag läsa lite till innan klockan blir för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0