......

Då har jag fått läst ett bra antal sidor i min bok idag så skall nog kunna läsa klart den imorgon(om inte något oväntat dyker upp)men det skulle vara väldigt skönt så man kan börja skriva om det och bli klart med det för att sedan gå vidare och läsa inför föreläsningarna nästa vecka. Nästa vecka har vi massa gästföreläsare så det skall bli spännande =)
Annars idag så har jag varit och hälsat på min kusin o lille Dag, han e ju bara sååå söt =) Ett riktigt litet bussfrö och han älskar verkligen att bada hhih..Alltid lika roligt att träffa dom och god mat fick jag, svamprissotto..mmm så smaskigt. Ska köpa så jag kan göra det hemma nångång...

Nu skall jag titta lite på tv, börjar bli trötter känner jag.
Hoppas ni har en trevlig fredags kväll.

puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0