Bra start..

Idag startades dagen bra med en härlig morgonpromenad, upp och ner för alla backar...Nu har jag precis ätit klar min frukost och skall strax åka iväg till skolan för att träffa min studievägledare. Igår satt jag och kollade på olika kurser som jag vill gå om jag inte kommer in på programet så får se vad han kan hjälpa mig med att få ihop så man får en kandidatexamen =) Efter mötet med honom skall jag stanna kvar i skolan och plugga lite, sen klockan fyra är det dags för ett extra seminarium igen, denna gången handlar den om tentafrågan och det passar ju jätte bra eftersom vi snart kommer få våran hemtenta. Kan inte riktigt fatta att den första kursen redan snart är slut, det går så himla fort...

Börjar få lite panik med körkortet också det är ju snart slutet av mars alltså inte så lång tid kvar tills man måste köra upp, typ i slutet av maj början av juni. Så fort dessa månader har kort så går nog inte resterande så mycket långsammare..Aja man får inte stressa upp sig inombords, vilket jag är bra på att göra..allt löser väl sig till slut =)

Hepp nu får jag nog sätta fart om jag skall hinna iväg...

Puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0