Back again

Igår hann jag eller rättare sagt orkade inte skriva när jag kom hem på kvällen. Först igår var det skola mellan kvart över tio till fyra. Vi hade en föreläsning först, som var intressant som alltid =) Sen på eftermiddagen var det seminarium. Efter skolan träffa jag en kompis och vi tog en fika för att sedan gå och se på bio. Vi såg Slumdog millonaire, och kan verklien rekomendera den. Den var riktigt bra och förtjänade sina 8 orscars, verkligen!! Så har ni inte sett den, så se den =)
Sen kom jag hem vid halv tio och helt slut efter  en relativt lång dag i skolan(för oss) och sen en mysig em/kväll med Emma. tack för det Emma =)

Idag så blir det plugg..måste läsa de två texter som jag inte hann tills gårdagens föreläsning och sen är det två texter att läsa tills måndagens föreläsning men dom kanske jag tar imorgon får se hur mycket jag orkar. Sen tänkte jag slänga in lite träning någonstanns i mellan. Nu när man börjar se lite reslutat så är det extra skoj. Men kan erkänna att jag saknar faktiskt träningspassen på gymmet. Men får hoppas att man kanske får något extra jobba någon gång så man har råd att träna på ett gym igen.. Sportlife skall ju öppna hos oss i december så där hade jag gärna tränat =)

Aja nu skall jag sätta fart och läsa lite...ha en bra dag alla så hörs vi senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0