Äntligen =)

Nu är man äntligen klar med hemtentan, mailade precis in den. Känns grymt skönt, nu ska man bara vänta och hoppas att man blir godkänd...
Så mesta delen av dagen har man pluggat men har även vart uppe hos min moster som hjälpt mig med håret, blev inte riktigt som jag tänkt mig hade velat haft det ljusare men tydligen svårt att få eftersom jag är ganska mörk i mig själv. Men jag blev väldigt nöjd ändå =) Sen va ju min kusse och kusin barn där, kul att träffa dom. Dag han e ju sååå söt, riktigt litet charmtroll =)

Nu skall jag slappna av från skolgrejer i två dagar skall bli grymt skönt, kan läsa lite körteori för en gång skull och sen skall jag göra med bilskolan på torsdag skall bli spännande =) Även om man gjort teoriprovet så behöver man ju fräscha upp minnet inför uppkörningen =)

Nu skall jag kolla på desperate housewifes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0