What have I done today?

Jaa du...först var jag uppe hos pappa och bittan och fixade lite sen åkte jag och handlade lite mjölk å sånt tråkigt..sen bar det hemåt och jag började plugga, vilket jag gjorde ett tag tills det blev dags för las vegas =)
Är så sjukt trött på dagarna fattar inte varför och idag frös jag en massa men det var nog för att jag varit ute i kylan..
Boken vi läser nu som skall vara klar nästa vecka handlar om hip hop i japan och den verkar intressant faktiskt =)

Snart dags att börja söka inför höstens studier, jag vet ju vilket program jag ska söka men tänka om man inte kommer in vad gör man då? kan man söka kurser som kan göra att man får ta en liknande examen? Tror jag skall boka in en tid med våran studievägledare och prata med honom...För man blir ju inte yngre så kan ju inte vänta ytterligare ett år för att försöka komma in på det programmet(det börjar bara på höstterminen och finns bara här i Göteborg). Skulle verkligen vilja komma in på det, hade varit en dröm så hoppas att en av ens drömmar kan gå i uppfyllelse...skall hålla tummarna ända till sommaren hehe =)

Nu skall jag läsa lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0