Vilket härligt väder =)

Solen skinner och himlen är blå, kan det blir bättre? =) Visserligen kallt men det är ju den årstiden så man skall absolut inte klaga..
Nu har jag dammsugit hemma och grejat lite, vakna tidigt idag eller ja min bus katter väckte mig vid halv nio, försökt somna om men vid nio gav jag upp, fick inte sova för dom hehe sen blev jag pigg och kunde inte somna ändå så hämtade min GP och läste den ett tag...
Blev visst övningskörning idag för pappa och bittan skulle på bio imorgon så kunde gått på festen men har verkligen inte råd, får ta den en annan helg, det kommer ju fler tillfällen och jag måste verkligen plugga denna helgen..Har ju trots allt varit ute två helger i rad, vilket är mycket för mig haha =P men man får mersmak det vill jag lova...

Nu skall jag fixa vidare lite innan pappa ringer...ha en underbar dag alla =)

puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0