Usch, vill inte =(

Känns som jag börjar bli sjuk, har ont och är lite tjock i halsen. Vill inte bli sjuk och har definitivt inte tid att vara sjuk nu när det är så mycket i skolan, skulle vara en mardröm om man hamna efter...Men men det är väl bara att kurera sig så mycket man kan =)
Idag bli det verkligen en plugg dag, har massa att läsa samt att jag måste skriva klart uppgiften som skall vara inne imorgon och den var verkligen klurig,även om jag tyckte boken var jätte intressant och även kapitlet jag valt att skriva om så är det svårt att få ihop till det antal ord man skall skriva, har väl drygt 200ord kvar. Antagligen är det stop i hjärnan och man sätter press på sig efter lärarens uttalande om våran tidigare uppgift vad vi skulle tänka på och vi har ju inte fått tillbaka den än så vet ju inte om man gjort fel eller rätt på den heller...aja det får väl gå som det går men man får hoppas att det går bra hehe...Tankarna kanske släpper snart så man kan skriva de sista =)

Nu skall jag fortsätta läsa klart artikeln som jag håller på med men återkommer säkerligen senare =)

puss på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0