Trött i huvudet...

Idag är jag trötter speciellt i huvudet, kan inte riktigt få ihop det som jag skall skriva inför fredagens seminarium. Tänkte först att det kanske var för att jag pluggade som en tok igår, men det kan väl inte påverka idag, eller??
Idag har vi haft föreläsning sen har vi kollat på film, en om kriget som var i bosnien, hemsk var den.
Sedan gick jag och min grupp för att äta och disskutera inför fredagen. Idag tror jag att jag och maria var väldigt trötta för gud va vi skratta men vi var seriösa imellan åt också =) Vi fick fram en del vettiga saker iallafall som vi skall fortsätta jobba på imorgon =)
Imorgon skall jag även träffa studievägledaren för att prata lite inför höstens ansökning....

Nu ska jag fortsätta plugga så jag får något mer gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0