Todays life..

Idag har vi haft en föreläsning på förmiddagen om släktskap, vilket var väldigt intressant. Hur släktskap ser ut i olika kulturer. Efter det åkte jag hem för att plugga,tog en paus nyss och va ut och promenerade i 45min, träffade på två gamla jobbarkompisar som berätta lite vad som hänt på jobbet. Och nu är jag tillbaka i böckerna igen för att plugga ett tag innan det blir mat...

Jag hade sett en jätte bra liten bokhylla på Ikea som matchade min tv-bänk, som man kunde ha på den. Hade tänkt åka ut och köpa den i helgen men så har människorna på Ikea höjt den med två hundra kronor?? kan ni fatta..helt sjukt...Min vanliga otur liksom...

Hepp nu får jag återgå till min bok, jag återkommer nog hit senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0