Today at school

Idag hade vi seminarium och vissa delar var mer intressanta än andra men så är det väl alltid. Det jag tyckte var intressantast var om människors och barns rättigheter, det ligger ju mig väldigt varmt om hjärtat...
Jag har alltid varit en sån person som gillar att lyssna och iaktta vad andra människor säger så har ibland lite svårt att uttrycka mig men jobbar på att skärpa mig på det så jag kan komma med mer i disskutionerna. Problemet tror jag är att jag funderar för mycket på hur jag skall säga de, så när jag typ tänkt klart har dom redan gått vidare till något annat..typiskt att man skall vara sån i dessa sammanhang när man i andra är helt tvärtom, säger först och tänker sen och i just dom sammanhangen kanske man inte skall göra det..Men det är nog att jag alltid varit nervös att prata inför en grupp människor men det blir bättre och bättre..hade jag kunnat spela teater eller nått fram för dom hade det inte varit några problem men det är nog inte så lämpligt att göra det där, på ett seminarium på universitetet haha...

Annars idag blir det en lugn kväll är så sjukt trött och frusen,hoppas inte det är något på g..men hela helgen blir faktiskt lugn, har massa att plugga och ibland måste man prioritera det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0