Snow!!

Kollade precis ut genom fönstret och det har snöat igen men som vanligt lär det vara borta imorgon och bara vara blask. Antingen skall det ligga kvar och bli en del snö annars kan det kvitta tycker jag.. Men detta är ju typiskt västkustväder så man får väl stå ut =)

Idag har jag haft föreläsning om matkulturer vilket var väldigt intressant. När föreläsningen var klar satte jag mig på biblioteket och skrev klart uppgiften som skall vara inlämnad på onsdag(mailade in den när jag kom hem) så känns skönt och ha det klart. Och då hem när jag var klar, handlade lite sen gick jag ut på en härlig promenad. När jag kom hem åt jag en sallad sen blev det att fortsätta plugga...

Nu ligger jag och tittar på design simon and tomas, det är för sköna hehe. Sen blir det Csi....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0