Saturday today

Igår var det grymt roligt som alltid i det sällskapet hehe. Stället vi till slut kom till var helt okej,jätte mysig inredning, lite tropiskt sådär typ, glömde ta lite kort men skall dit i mars när en killkompis spelar där.. så får försöka ta lite bilder då för att visa hur det ser ut =) Musiken där var väl och andra sidan lite sådär, en anings för rockigt för mig men sen fanns det vissa låtar som var okej fast jag har rätt svårt att dansa till sån där musik. Men kvällen var super ändå =)

Idag skall jag försöka plugga lite sen skall jag bjuda min pappa och bittan på middag, fortfarande inte kommit på vad jag skall göra...paniiik... men det löser väl sig snart hoppas jag hehe. Sen blir kvällen lugn idag..
Det är ju schlager ikväll men vet i sjutton om jag skall se det är ju inte extremt intresserad kanske skall se någon av filmerna jag införskaffat mig istället med Angelina Jolie älskar henne som skådis men det har jag ju redan sagt ett par gånger, men det tåls att upprepas =P Sen har jag ju även första säsongen av newlyweds som jag köpte i julas men inte börjat titta på en..aja får se vad man känner för ikväll =)

Nu skall jag kolla i genom lite recept och se om jag kan hitta något gott att bjuda på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0