reading and reading...

Det är väl typ nästan det jag har gjort idag, läst ca 130sidor så nu är man lite seg kan jag erkänna. Men jag även hunnit med att tvätta och styrketräna, man måste ju hålla sig iform ;)
Iallafall så var boken vi läste väldigt intressant, det var intressant att läsa hur andra människor lever och hur deras kultur ser ut. Men man har väldigt svårt att förstå mycket att sakerna, svårt att sätta sig in hur någon kan leva på ett visst sätt. Men sen och andra sidan så beror det ju på att man är rätt så långt från den livsstilen..

Nu skall jag ligga på soffan och slappa lite, känns som det var ett tag sen man gjorde det vid den här tiden =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0