PAARRTYY =)

Idag blir det utgång, skall bli riktigt skoj faktiskt. Skall först hem till Fanny och Daniel för att äta lite, sedan skall vi till några av Daniels kompis i masthugget tror jag det var och sen vidare ut till ett ställe jag inte varit på förut så det ska bli spännande =)
Då är det ju bara det där med kläder som vanligt hehe..men idag har jag ju lite mer tid mot förra lördagen så det skall väl bli bra...

Annars idag så har man vart i skolan, vi hade disskution om boken vi läst som vi sedan skall skriva om, efter det åkte jag ut till floda och hälsade på Tessan, det var roligt att se henne igen, det var ju tyvärr ett tag sen nu men hoppas vi ses snart igen..

Nu skall jag fortsätta göra mig iordning med ni får ha en riktigt trevlig fredagkväll, det skall jag ha =)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0