Lördag idag...

Då var det helg igen och lördag, dagarna rullar på som aldrig förr...
Igår hade vi seminarium i skolan och det gick inte riktigt så bra för vår grupp, av någon anledning så hade typ alla satt en munkavel på sig, för ingen sa någor typ, läraren fick prata mycket för att någon skulle säga något..tycker det är riktigt dåligt av resten av klassen, dom har ju ändå (förhoppningsvis) läst artikeln själva och någon åsikt måste ju nån av 35 personer ha..eller?!? Aja man blir ju iallafall godkänd, högre kan man ju inte få så men är ändå besviken...men men skit i det nu, det är Old news =)
Efter skolan åkte jag till jobbet(som jag är tjänsteledig ifrån) där det var lite afterwork för en av tandläkarna skall sluta, det var jätte trevligt och roligt att umgås med alla igen, lite förvånad av en persons varma välkommnande men det är ju alltid kul att bli överreskad =)

Idag så skall jag på wllnesmässan som är här i göteborg med pappa och bittan, skall bli skoj och intressant att gå på det, sen skall jag försöka läsa på den nya boken som snart skall skrivas om...

Oj vad klockan tickar på, bäst jag börjar göra mig iordning nu..ha en bra dag allihopa =)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0