Klar men den andra...

Då har man läst klart den andra boken och även den var väldigt intressant. Så idag ägnade jag lite tid åt de sista sidorna sen plockade jag lite hemma, hann inte städa helt så får göra det imorgon...
Sen möte jag Johanna vid halv fyra och gick till en föreläsning som höll på till halv sex. Det var om att skriva akademiskt, vilket var väldigt intressant man fick lära sig mycket...
Sen åkte jag hem och grejade lite till, tills jag hamnade på soffan och blev riktigt seg. Imorgon är det fredag såå skönt =) Fast har ju självklart en del att plugga. Imorgon kommer även mamma vi skall ha en myskväll sen på lördag blir det dop =)

Nu kommer snar criminal minds =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0