Kan verkligen rekomendera denna..

Något jag verkligen kan rekomendera till er som tränar hemma precis som jag är Carmen Electras tränings vidoes, har bara två av dom än men den jag använder mest just nu är den med styrketräningen och den är verkligen grym!! Man tränar kroppen jätte bra, på ett enkelt sett och man behöver inte en massa extra tillbehör förutom en stol och det har väl det flesta hemma hos sig =) Så jag kan som sagt verkligen rekomendera att ni köper den, det är värt pengarna och den kostar inte alls mycket. jag köpte min på ginza.se för typ 100kr...Värt vart enda öre =)
kan åter komma mer sen hur det går med träning med denna videon..har än så länge använt den i två veckor drygt, varav tre gånger i veckan och märker redan skillnad i styrka...

Här är den, det heter Carmen Electra- Fit to strip, såg nu på ginza att den bara kosta 69kr =)
Och vem vill inte ha en kropp som Carmen ;)




Kommentarer
Postat av: anna

Hej om en timme avslutar jag min tävling där du kan vinna en sjal och ett fint armband från h&m skynda !

Postat av: Magnus

Jag vill inte ha en kropp som Carmen... =)

2009-02-09 @ 22:25:36
URL: http://www.lavve.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0