Kallt o grått..vill ha soooool

Hatar när vädret är så här grått och trist och kallt.. Jag vill ha sooool, okej om jag inte får sommarvärme men bara sol då, man blir ju så mycket piggare om det är lite ljus ute, eller vad säger ni? Skulle inte vara helt fel att ligga på en varm och skön strand någonstanns nu =)

Idag har vi som alltid på onsdagar haft föreläsning och som alltid var den lika intressant =) Sen promenera jag en bit med Johanna för att sedan åka hem. Sen blev det ett litet besök hos mormor, lämnade en gitarr som hon och resten av sällskapet skall ta med sig när dom åker till Skövde och stannade självklart på en fika och pratade lite..Är lite dålig på att hälsa på men har så jäkla mycket i skolan så man hinner ju inte.. Iallafall efter det bar det hemåt för att börja stirra ner i böckerna igen, första artikeln jag läste idag(läste de två andra igår) in för fredagen seminarium var jätte intressant, den jag sitter med nu är dock lite segare men bara tio sidor kvar sen är jag klar med den med =)

Aja skall plugga lite till innan top model börjar strax...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0