Ingen lust...

Igår kväll satt jag hemma och tog det lugnt och kollade på film och lite så... Hade ingen lust att gå på fest, var skönt att bara va hemma. För nu är man ju relativt pigg idag så man orkar plugga =)
Jag övningskörde igår på dagen och det går bara bättre och bättre, känns så himla skönt. Har förbättrar mig avsevärt mycket dessa gånger jag och pappa har kört i år om man jämförde då jag körde med idiot bilskoleläraren, hos han utvecklades jag typ inget,han bara skrämde mig istället så jag inte våga köra..snacka om att kasta pengarna i sjön!!!!
Efter vi kört åkte vi hem till pappa och bittan för en alla hjärtans dag fika, det var trevligt =) Förresten innan vi körde så kom pappa upp och överraskade mig med jätte fina tulpaner och räkor som han tyckte jag skulle äta på kvällen och det var sååå gott. Tack för de fina presenterna pappa =)

Jag har alltid ogillat alla hjärtans dag, då man ser alla lyckliga par som går och gosar och har sig..men så kanske alla singlar tycker hehe. Men jag har aldrig lyckats ha en kille vid alla hjärtans dag..kanske därför jag inte gillar det hehe..Men nån gång kommer väl det också så då kanske jag ändrar min åsikt, vi får se =)

Aja nu måste jag sätta fart och plugga, klockan springer ju iväg...

Här är en bild på de fina tulpanerna från min pappa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0