Full rulle igår...

Igår var ingen lugn dag precis, snarare väldigt händelserik och en annings stressig...Också av den anledningen som jag inte hann skriva här, var helt slut när jag kom hem..
Dagen började vid åtta då jag ringde vårdcentralen för att få tid till läkaren, dom ringde tillbaka vid kvart i nio. När jag pratat med dom blev det frukost sedan satte jag igång och pluggade lite. Vid elva var det dags att bege sig till bussen för att åka till sommar- och extrajobbsmässan, gick runt där ett tag och pratade med olika arbetsgivaren och helt plötsligt hade klockan tickat på en himla massa så det var bara stressa iväg för att hämta en begagnad bok jag skulle köpa till nästa kurs,träffa den killen för att sedan skynda till skolan för att träffa gruppen och planera inför dagens seminarium. När det var klart där hoppa jag på blå express mot partille för att gå till läkaren, när allt var klart där var det dags att skynda sig hem, slänga i sig något att äta för att sedan och till rädda barnens årsmöte, kom sedan hem vid nio på kvällen helt färdig hehe
Förhoppningsvis blir denna dagen lite lugnare =)

Nu skall jag ta och göra mig iordning skall om en stund åka till skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0