Freeedag =)

Då är det helg igen och fredag vilket känns skönt. Fast egentligen är det väl ingen skillnad som student om det är helg eller vardag eftersom man pluggar hela tiden, det är väl att det inte är någon föreläsning och självklart att folk runt omkring än är ledig så man kan umgås och ha kul men å andra sidan kan man ju det på evckorna också =)
Idag kommer min mamma då som jag nämnde igår, hon kommer väl fram om en timme eller så, då ska vi iväg och handla och greja lite, sen ikväll skall vi äta räkor mmm va gott =)

Just nu sitter jag och försöker börja på min uppgift vi skall lämna in på onsdag men har fått lite stopp i huvudet, vet interiktigt hur jag skall börja men det skall väl förhoppningsvis släppa snart så jag får lite skrivit idag iallafall...
Har varit i skolan idag och vi har haft en bokdiskussion och det var intressant att höra vad alla tycker om boken men verkar som jag är en väldig optimist hehe, jag har verkligen gillat båda böcker vi läst och tyckt att dom varit jätte intressanta medans andra i klassen varit lite si så där till dom..hmm konstigt hehe...

Aja nu får jag sätta fart lite här...see ya

puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0