Förföljd...

 I morse blev jag så grymt irriterad. Jag har nämligen från och med idag börjar med en promenad innan frukost. Så eftersom det var föreläsning idag gick jag upp strax innan sju och gav mig ut...och det var hur skönt som helst..Men heltplötsligt när jag gå ner bredvid en bilväg så saktar en bil in och en man tittar lite sen smyger han ner för backen bredvid mig (som tur är på andra sidan) och det gör han till bussen kommer. Busschaffören ser att han smyger och tittar först på bilen sedan på mig. När mannen upptäcker bilen så gasar han på,kör in vid parkeringen och vänder för att köra iväg. Tror han körde förbi mig igen längre ner fast högre hastighet.. Och jag blir så irriterad och förbanad, jag menar skall man inte ens kunna gå på en promenad en måndagsmorgon längre?? Vad fan händer?? Blir så trött!!!! Alla äckel där ute, låt oss vara!!!!

Sen efter promenaden var klar gick jag hem och åt frukost, gjorde mig i ordning för att sedan ta bussen till skolan och ha ännu en intressant föreläsning, idag prata vi om kläder i olika kulturer =)
Efter föreläsning gick jag en bit med johanna och jag berätta om min morgon och vi kom in på olika diskussioner och hon höll med om att det är sjukt att man inte ens ska kunna gå ut och promenera längre. Men kan säga att den idioten kommer inte stoppa mig, jag får bara välja en annan väg....

Nu skall jag se klart Simon och Tomas sen kommer Csi =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0