Det var riktigt skoj =)

Idag så började dagen men att jag pluggade lite, sedan ringde jag till pappa för att kolla när vi skulle köra och det blev kort därefter. Dagens "lektion"  blev det övning av start i backe och det gick ganska bra, inte riktigt fått in den än men det är bara att fortsätta öva. Sen körde vi en sväng och vi åkte in i skogen och körde på en väg där,alltså en asvalterad väg hehe fast som idag var täckt med snö. Så har med andra ord fått öva att köra på haltväglag, och det gick bra tycker jag men var även väldigt roligt =) Pappa säger och så att jag var duktigt och det var väl tur det hehe..Nu tycker jag det är roligt att åka ut för att köra till skillnad mot förut men han som jag nämnt förut(idiot till bilskolelärare) då jag bävade inför varje körlektion. Så tack igen pappa för dagens körlektion.
Efter vi kört åkte vi hem till pappa och bittan för en fika sedan blev det att åka hemmåt och fortsätta plugga.

Nu tar jag en paus i pluggandet för att kolla på  några av mina favvo serier one tree hill och gossip girl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0