Det blir bättre och bättre...

Idag har jag varit ute och övningskört med min kära pappa. Och det går verkligen bättre och bättre, känns så himla skönt att man utvecklas och börjar känna sig säkrare. Jämfört när jag körde med den där jäkla idiot bilskolläraren som gjorde så man kände tvärtom, att man bara blev räddare, mer nervös och att man typ aldrig ville köra mer...Men som tur är började jag köra med min pappa och allt blev mycket bättre, har lärt mig mer av att köra med hon än vad jag gjorde för bilskolläraren som jag betalade massa jäkla pengar till...Så tack pappa =)
Nu skall jag iallafall försöka hitta en bättre bilskola, har sett en inne i stan på redbergplatsen som tydligen skall vara jätte bra, fått många bra omdömen så hoppas det kan bli bra där =)

Annars idag har jag pluggat inför föreläsningen imorgon och sen har jag tränat styrka, vilket var väldigt skönt...
Sen har ju det nya avsnitten av One tree hill och Gossip girl började idag..yeeey..Så dom har jag också sett på...
Nu skall jag fortsätta och läsa lite till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0