Sunday evning..

Idag har det pluggats en massor, läst 50sidor i boken vilket känns väldigt skönt så nu är det bara 80 sidor kvar att läsa till på onsdag så allt skall väl lösa sig =)
Vid halv fem bar det av upp till pappa och bittan för lite mat sen blev det övningsköring och det gick bra även idag.

Har hittat lite grejer på ikea som jag skall köpa senare för att få lite mer ordnings på sakerna här hemma. Lite olika förvarings grejer bland annat till mina skor och lite papper osv..och förhoppningsvis finns allt kvar när jag får råd till det i sommar =)

Har inte så jätte mer att skriva nu..Skall lägga in dagens låte också sen skall jag fortsätta att titta på filmen med jennifer aniston på fredag. Hon är en väldigt bra skådis, älskar henne i vänner.

Sov gott sen alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0