Söndag och bruuuuum

Idag började dagen med lite pluggande, har väl ca 90 sidor kvar att läsa tills på onsdag men det skall väl lösa sig =) Sen ringde jag pappa och vi åkte ut för att köra lite, blev en lång stund idag men det var kul och gick rätt bra... Börjar tycka det är roligt att åka ut och köra nu vilken känns väldigt bra =) Så tack för idag pappa..
Efter körningen åkte jag med pappa hem till bittan för lite fika och det blev även middag, det var jätte gott...

Det var mulet i början av dagen men sen kom solen fram =) så underbart älskar när det är sol..Såg på nyheterna att det skulle bli 15-20grader nästa fredag hur underbart är inte det..Hoppas det är sant..

Imorgon blir det skola igen, upp klockan halv sju..puuhh. Varför kan vi inte börja tio som förut. Sen blir det även körning imorgon med bilskolan, en dubbel lektion så förhoppningsvis skall vi öva inför halkan så jag kan få den bokad..Sen efter det blir det att plugga en massa så det blir ett par sidor lästa..

Nu skall jag strax lägga mig o läsa lite tidningar =)
Sov gott sen allihopa..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0