Sååå skön dag..

Började med att köra med pappa och det gick bra vi åkte runt lite i Partille =)
Sen åkte jag med upp till pappa och bittan, dom skulle iväg med jag lånade deras stora härliga balkong och satt där och pluggade och även solade hela eftermiddagen, hur gött som helst..även fått lite färg. Skall vara där imorgon med man får passa på när solen och värmen är framme..va ju runt 20-21 gradera =) Jag älskar verkligen sol och värme skulle villja ha det typ jämt..Så kanske bor i lite fel land haha..

Har inte så jätte mycket att skriva om idag men här kommer lite bilder från dagen...







<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/640627/marina?claim=cnda642za2k">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0