Så underbart väder...och jag skall vara inne :/

Men det är väl för en bra sak iallafall, det är nämnligen rädda barnens årsmöte och jag skall vara där som ett av ombuden från partille lokalförening..kan erkänna idag har jag inte 100% lust att åka dit, dels för att jag inte riktigt mår bra, har en del att läsa till skolan och så det fina vädret..att behöva missa en dag till, har ju missat 2 1/2 dag när jag legat inne o va sjuk. Men får väl hoppas att det blir fint imorgon..har blivit en hel del med rädda barnen det sista vilket är jätte kul, brukar alltid tycka att det är skoj att åka på dessa saker..men inte idag...aja det blir säkert bra när man väl kommer dit....

Igår va jag i skolan vi hade en föreläsning och det var rätt intressant, var lite om genus och kvinnor osv...Inte det som jag tycker är mest intressant men ändå roligt att höra på. Känner mig väldigt gnällig idag haha..märks det eller =P
Sen efter åkte jag till mitt gammla jobb och fixade lite inför sommaren skall jobba där juni och juli, skönt och tjäna lite pengar iallafall..Efter så gick jag och anna-karin för att äta lite lunch och prata om allt som hänt, var ett tag sen vi sågs så det var jätte trevligt =)

Oj vad klockan springer iväg, tänktejag skulle läst lite ut skolboken innan jag åkte, kanske hinner mer några sidor iallafall innan jag skall fixa iordning mig och åka iväg...

See ya later..Ha en jätte bra dag alla, det skall jag också försöka ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0