Party,party

Idag har jag först kört lite tuff styrketräning med Carmen märktes att man inte kört det på ett tag, för det kändes verkligen idag hehe men det är bara att komma igång igen så skall det nog lit bra resultat tillslut =) Sen ringde pappa och vi åkte ut för att övningsköra och det gick riktigt bra idag med, känns så skönt att det blir och det bättre hållet hela tiden, till skillnad mot förut. Sen följde jag med upp till dom för lite smörgås och sitta lite i solen på deras balkong.

Nu håller jag på och göra mig iordning skall om en stund iväg till Sara och fira henne, skall bli riktigt skoj. Vi är ett gäng som skall grilla och dricka lite gott i det härliga vädret nice,nice =)

hepp nu får jag sätta fart, ha en trevlig kväll alla det skall jag ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0