Oturen slår till igen...

Varje dag som jag är "ledig" och tänkt att jag kan sitta ute och plugga så vägrar solen visa sig..Har varit samma sak nu de senaste gångerna..fattar inte, varför kan inte jag få va ute och njuta i solen =( Hoppas verkligen det blir soligt och skönt nu underpåskhelgen iallafall, hoppas att denna oturen vänder...
Men det blir väl att plugga inne idag då...trist..Sen skall jag även cykla iväg till min mormor och hälsa på en sväng...

Fattar fortfarande inte helt frisk förkylningen är kvar och känns konstigt i halsen från och till. Skall man aldrig bli frisk, vill u träna nuuuu =( Tänk om jag inte kan det denna veckan heller...puuhhh..såå typiskt..

Aja skall plugga lite nu..see ya´ll later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0