Nu blir det sängen..

E så grymt trött och känner mig fortfarande inte helt okej, så blir nog vila från träning imorgon med =( Nu skall jag iallafall hoppa i säng, läste lite tidning innan jag släcker och förhoppningsvis somnar fort..
Idag har jag varit på föreläsning, idag var det Wil som föreläste och hon är jätte bra, väldigt kunnig och så skönt hehe..Kommer sakna henne som lärare sen..Efter föreläsningen försökte jag sitta ut och plugga lite men det var alldeles för kallt så åkte till körskolan och gjorde lite teori, måste verkligen försöka plugga lite sånt nu så man friskar upp minnnet. Sen kl tre var det dags att göra en dubbellektion och gick ganska bra, gör fortfarande lite fel, de fel som jag lärt in fel från början men men det skall väl gå att rätta till snart..bara kämpa på. Sen övade vi lite tvätnit och lite annat...
Fick sen skjuts hem av pappa och bittan som slutade sitt jobb samtidigt...
Väl hemma blev det lite mat och lite mer plugg tills ögonen gick i kors...

Imorgon hoppas jag det blir varmt och skönt väder så kankse man kan sitta ute någonstanns och läsa lite, man får så mycket mer energi av att sitta ute och läsa...Sen skall jag även hälsa på min mormor imorgon..

Men sov gott alla, det skall jag..gött att slippa gå upp tidigt imorgon...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0