My new shoes =)

Intersport har renoverat och öppnade idag kl åtta så jag pkte dit för att kolla på ett par skor, behövde verkligen ett par såna hära då alla mina har gått sönder..Blev två par tillslut hehe men det var det värt, man får snåla på något annat. Dessa två paren fick jag för 500kr i vanliga fall skulle det kosta 1600kr för båda så snacka om kap =) och priserna gällde bara idag så ibland får man unna sig...Till och med moderiktiga i vårens/sommarens heta pastell färger...Men det va inte en lätt match kan jag säga första fick man köa för att komma in i butiken och sen fick man köa till kassorna var nog där ca 2 timmar, inte riktigt den tiden jag räknat med men vad skall man göra ibland får man offra för att få nått bra.


Kommentarer
Postat av: Kalina

Meen åh vad sött med rosa!! Gav du 500kr för båda?? Det var inte helt fel! Hoppas allt är bra med dig i solen! Kraam

2009-04-16 @ 15:57:09
Postat av: irene

vilka fina skor nu kan du ut och promenera puss och kram

2009-04-17 @ 17:28:24
URL: http://marinass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0