Monday..always the same..

Alltid är man lika trött påmåndag morgon..Idag ville jag verkligen inte gå upp,hade ingen lust att gå på föreläsningen gillar inte riktigt denna föreläsaren men eftersom föreläsningen handlade om boken vi skall disskutera på onsdag så kändes det lika bra att gå på den så man fick lite av lärarens infalls vinklar. Men ibland ger hon lite för mycket av sina egna åsikter som om hon vill trycka dom på oss, disskuterade det med en klasskompis idag när föreläsningen var slut...Känns som det kommer bli ännu tuffare denna hemtentan men men man får göra sitt bästa och hoppas på det bästa =)
Läste iallafall ut boken idag,känns jätte skönt..läste hela 72 sidor idag,känner mig riktigt duktig hehe speciellt eftersom texten är på engelska..
Blev även en halvtimmas promenad när jag gick med johanna från skolan till bussen..nice =)

Nu skall jag kolla vidare på csi...see ya´ll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0