Måndag igen då...

Denna veckan blir det att sitta och plugga med hemtentan, så det blir en ordentlig plugg vecka. Har börjat lite smått i helgen men nu har jag börjar på själva texten till första frågan som jag förhoppningsvis kan hinna klart med idag. Skall även hinna med lite styrketräning idag tänkte jag.

Igår tog jag en lång promenad med pappa och bittan, det var skönt när man var lite bakis hehe, jag som aldrig blir det annars men men någon gång skall det väl drabba mig också. Sen följde jag med dom hem,satt där och plugga lite sen blev det middag, lika gott som alltid =) Aldrig fel när man slipper laga mat själv. Kom på igår när jag satt hos dom att jag inte ätit middag hemma på hela helgen, i fredags fick jag ju räkor hos dom och i lördags blev det grillat hos Sara, så en riktig lyxhelg hehe..

Nu får jag greja vidare med hemtentan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0