Lugn och skön dag..

Eller jaa så lugn den kunde bli..lugnt utåt sett men inte så lungt inombords..är grymt stressad när det kommer till körkortet, hur man skall hinna med allt innan det är dags, vill verkligen fixa det men vissa dagar känns det som att jag inte kommer göra det..men får väl försöka tänka positivt och inte tänka på det för mycket, är ju inte bra att vara stressad inombords o sen börja det påverka min sömn också =( Aja skall göra mitt bästa iallafall och hoppas det löser sig till slut..

Idag har jag varit en liten sväng på stan, ute i den härliga solen och träffat Pauline, tack för idag gumman alltid lika roligt att träffa dig..Så otroligt roligt att vi "hittat" varandra igen, facebook är bra ibland hehe..vi hade väl inte setts på typ 10 år..shit vad gammla vi är =P
Sen när jag kom tillbaka till partille blev det handla lite mat osv sen hemma dammsög jag lite och börjat fixa lite i mina garderober..

Imorgon blir det lite körning på dagen sen får jag väl plugga lite..annars blir det väl lungt, alla är ju bortresta nu över påsk..

Nu kommer strax criminal minds =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0